Dienstag, 6. Juni 2017

A light Common cold

I am ok
Somehow I have
A light Common cold
To drawn
In the plague hall here ......
Every 2 months a fresh bed .....
I like the judge (east pussy ....
100% no official judge (bet) .....
outrageous) one more time,
look In the eyes
Before she into prison
Forever wandering ......
I'll take care of that
And wants for that as well
At least 100 years live ......
If it has to be
My wish !!!
.
I was never sick for over 20 years
fuck ............
.
How many people did the "judge" From us officials
been murdered with their cronies
???????????????????????????????
.
Your killer !!!! ......... we fuck you ......... promised
.
PS:
The police help code
Is in the expert opinion
After which they me
For Unable business
http://x2t.com/wiki-Entmuendigung
(after the appointment of the prokurists (Among others, the US Constitution Protection = full prokura) (hehe)..)
Has declared !!!
here PRESENT !!! that will not do !!!
In the bureaucracy
(Hierarchy http://x2t.com/wiki-Hierarchie)
organized civil service !!!
As well as in private trade !!!
.
.



.
.
irgend wie habe ich mir
eine leichte Erkältung
zu gezogen
in der seuchen höle hier ......
alle 2 monate ein frischen bettbezug .....
ich möcht die Richterin (ost votze ....
100 % nicht verbeamteter richter (wetten) .....
unerhört) noch ein mal,
in die augen sehen .....
bevor er ins gefängnis
für immer wandert ......
dafür sorge ich
und will dafür auch
mindestens 100 jahre leben ......
wenns sein muß
mein wunsch !!!
.
ich war über 20 jahre nie krank
fuck ............
.
wieviele menschen hat die "richterin" von uns beamten
schon ermordet mit ihren spießgesellen
???????????????????????????????
.
ihr mörder !!!! ......... wir ficken euch ......... versprochen
.
PS:
der polizei hilfe code
steht im gutachten
nach dem sie mich
entmündigt
(nach der benenung der prokuristen...(hehe) ...)
hat !!!
IHREN VORGESETZTEN !!! das geht nicht !!!
in der bürokratie (Hierarchie http://x2t.com/wiki-Hierarchie) organisierten beamtenschaft !!! wie auch im privaten handel !!!
.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen